Uwaga! Strona wykorzystuje pliki cookie!
Jeśli widzisz ten komunikat oznacza to, że odwiedzasz nas po raz pierwszy (aby zamknąć komunikat odśwież stronę) lub Twoja przeglądarka uniemożliwia nam zainstalowanie tych plików w Twoim komputerze.
Więcej informacji tutaj

Modele samolotów z okresu II Wojny Światowej.
Nawigacja: Start | Nowości | Galeria | O nas | Kontakt
Ładowanie strony...
BF 110E
Opublikowano: 2017-10-01
obrazekobrazek
obrazekobrazek
obrazekobrazek
obrazekobrazek
obrazekobrazek
5./ZG "Wespen", Lt.Herbert Kutscha, Rosja 1942. Bardzo wszechstronny niemiecki samolot produkowany w dużych ilościach i różnych wersjach. Tutaj w malowaniu z frontu wschodniego jako myśliwiec bombardujący.
Bardzo dobrze odwzorowany model BF 100 przez firmę eduard. Przyjemny w montażu bez większych problemów ze składaniem. Wersja weekend, jak zwykle, wydana przez firmę eduard w jednym malowaniu i bez masek na kabinę. Trochę eksperymentowania z malowaniem zimowym i różnymi przebarwieniami oraz ciekawym zapuszczaniem lini podziału różnymi specyfikami.
Udział w II Podkarpacki Konkurs Kartonowych i Plastikowych Modeli Redukcyjnych Przysietnica 2017 Udział w XIV Ogólnopolski konkurs modeli redukcyjnych Rzeszów 2017 Udział w IV Wystawie modeli Redukcyjnych Krosno 2017

Specyfikacja samolotu:

Klasa samolotu: Myśliwiec/Bombowiec.
Typ i silnik: Dwumiejscowy ciężki samolot myśliwski napędzany dwoma dwunastocylindrowymi odwróconymi silnikami widlastymi Daimer-Benz DB 601 F o mocy 1350KM każdy.
Prędkość maksymalna: 565 [km/h]
Pułap praktryczny: 10900 [m]
Zasięg: 1200 [km]
Masa własna: 560 [kg]
Wymiary: Rozpiętość skrzydeł: 16,2m, długość 12,1m, wysokość 4,13m.
Uzbrojenie: Dwa działka 20mm i cztery karabiny maszynowe 7,92mm w dziobie, ruchomy karabin maszynowy 7,92mm w tylnej kabinie. 700kg bomb.

Zestaw: eduard | Malowany aerografem | Farby Gunze.


Ju 87-G-1
Opublikowano: 2016-01-02
obrazekobrazek
obrazekobrazek
obrazekobrazek
obrazekobrazek
Jednostka Pz.J.sta./St.G2. Pilot Hans Urlich Rudel. Słowacja lato 1944r.

Hans Urlich Rudel był największym asem niemickim latającym na samolotach Ju 87. Zniszczył 519 rosyjskich czołgów.

Ju 87 był podstawowym bombowcem nurkującym Luftwaffe w II Wojnie Światowej. Istniało wiele typów tego samolotu i był produkowany w dużych ilościach.

Ciekawy model firmy Academy. Bardzo dobrze spasowany, odbiegający trochę wymiarami silnika od oryginału. Kalkomanie na przyzwoitym poziomie. Zastosowano nowe specyfiki do zapuszczania linii podziału blach firmy AK. Ciekawy efekt końcowy.
Udział w 30 Podkarpackim Konkursie Kartonowych i Plastikowych Modeli Redukcyjnych Sanok 2016 w kategorii S1 Udział w Pikniku Rodzinnym Jedlicze 2016 Udział w XXIII wystawie modeli plastikowych i kartonowych Strzyżów 2016

Specyfikacja samolotu:

Klasa samolotu: Bombowiec.
Typ i silnik: Dwumiejscowy samolot szturmowy napędzany dwunasto-cylnidrowym odwróconym silnikiem widlastym Juners Jumo 211J-1 o mocy 1400 KM.
Prędkość maksymalna: 410 [km/h]
Pułap praktryczny: 7300 [m]
Zasięg: 1535 [km]
Masa własna: 390 [kg]
Wymiary: Rozpiętość skrzydeł: 13,80m, długość 11,50m, wysokość 3,88m.
Uzbrojenie: Dwa karabiny maszynowe 7,92mm w krawędziach natarcia skrzydeł. Ruchomy, dwulufowy karabin maszynowy 7,92mm w tylnej części kabiny. Dwa działka 37mm zamontowane pod skrzydłami.

Zestaw: Academy | Malowany aerografem | Farby Gunze


Junkers Ju88A-4
Opublikowano: 2014-02-18
obrazekobrazek
obrazekobrazek
obrazekobrazek
obrazekobrazek
obrazekobrazek
obrazekobrazek
9/KG 30 "Adler-Geschwader" Catania, Sycylia, Italia: Czerwiec 1941. Najbardziej wszechstronny samolot wielozadaniowy III Rzeszy. Produkowany w różnych wersjach. Obecny służył do zwalczania żeglugi alianckiej na morzu śródziemnym.
Całkowicie nowy REVELL, metoda wtryskowa. Bardzo dużo części, pomimo kilku mało znaczących błędów, wszystko w miarę pasowało. Model powstawał metodą "męki twórczej". Pierwsze malowanie mało zadowalające (piaskowe z naniesionymi zielonymi plamami) drugie znacznie lepsze i ciekawsze. Ciekawie prezentuje się z He-111.
Udział w "XI Ogólnopolski konkurs modeli redukcyjnych" Rzeszów 2014 Udział w XXI Wystawa Modeli plastikowych i kartonowych Strzyżów 2014 Udział w wystawie modeli redukcyjnych Krosno 2014. Drugie miejsce w 30 Podkarpackim Konkursie Kartonowych i Plastikowych Modeli Redukcyjnych Sanok 2016 w kategorii S2 Udział w IV Wystawie modeli Redukcyjnych Krosno 2017

Specyfikacja samolotu:

Klasa samolotu: Bombowiec.
Typ i silnik: Czteromiejscowy szybki bombowiec (bombardujący z lotu koszącego i nurkowego), napędzany dwoma silnikami dwunastocylindrowymi Junkers Jumo 211J-112 o mocy 1340KM.
Prędkość maksymalna: 470 [km/h]
Pułap praktryczny: 8200 [m]
Zasięg: 2730 [km]
Masa własna: 9860 [kg]
Wymiary: rozpiętość skrzydeł: 20,00m, długość: 14,40m, wysokość: 4,85m.
Uzbrojenie: Stały lub ruchomy karabin maszynowy 7,92mm w przedniej szybie. Dwa karabiny maszynowe 7,92mm z tyłu kabiny, ruchomy karabin maszynowy 13mm z tyłu gondoli podkadłubowej, ładunek 2500kg bomb.

Zestaw: Revell | Malowany aerografem | Farby Gunze


Heinkel 111 H6
Opublikowano: 2013-04-01
obrazekobrazek
obrazekobrazek
obrazekobrazek
obrazekobrazek
obrazekobrazek
obrazekobrazek
5./KG 4 "General Wever" Rosja zima 1942/43. Podstawowy samolot bombowy III Rzeszy. Walczył na wszystkich frontach II Wojny Światowej od pierwszego do ostatniego dnia. Produkowany w licznych wersjach.
W pudełku firmy REVELL były wypraski Japońskiej firmy Hasegawa. Elitarny model, wszystko pasowało, bardzo dużo części, mimo to dość łatwy w montażu, ciekawe malowania i dobrej jakości kalkomanie. Piękna przygoda i eksperymentowanie z malowaniem. Perła w koronie tej kolekcji.
Udział w "XX Jubileuszowej Wystawie modeli Plastikowych i Kartonowych Strzyżów 2013" Wyróżnienie w "X Ogólnopolski Konkurs Modeli Redukcyjnych" Rzeszów 2013 w kategorii "Lotnictwo 1:72". Pierwsze miejsce w "XXVIII Podkarpacki konkurs kartonowych i plastikowych modeli redukcyjnych Sanok 2014" w kategorii "Samoloty wielosilnikowe" Udział w Międzynarodowym Festiwalu Plastikowych modeli Redukcyjnych Bytom 2015 Udział w XXX Jubileuszowej Wystawie Modeli Redukcyjnych Warszawa 2015/2016 Udział w Pikniku Rodzinnym Jedlicze 2016 I miejsce w I Podkarpacki Konkurs Kartonowych i Plastikowych Modeli Redukcyjnych Przysietnica 2016 Udział w III wystawie modeli redukcyjnych Krosno 2016 Udział w Spotkaniu młodych konstruktorów Krosno 2016 Udział w V Festiwalu Sikorski Model SHOW 2017 Udział w IV Wystawie modeli Redukcyjnych Krosno 2017

Specyfikacja samolotu:

Klasa samolotu: Bombowiec.
Typ i silnik: Dwusilnikowy Samolot bombowy napędzany silnikami Jumo 211 F-1 o mocy 1300 KM każdy.
Prędkość maksymalna: 430 [km/h]
Pułap praktryczny: 8500 [m]
Zasięg: 2060 [km]
Masa własna: 21300 [kg]
Wymiary: rozpiętość skrzydeł: 22,5 m, długość: 16,4 m, wysokość 4 m.
Uzbrojenie: Działko 20 mm w przedniej części samolotu. Dwa karabiny maszynowe 7,92 mm w dolnej gondoli. Dwa karabiny maszynowe 7,92 mm po bokach w środkowej części kadłuba. Karabin maszynowy 7,92 mm w górnym stanowisku strzeleckim. Ładunek bomb 2000 kg.

Zestaw: Revell | Malowany aerografem | Farby Gunze


Messershmitt Bf 109E3
Opublikowano: 2011-06-14
obrazekobrazek
obrazekobrazek
obrazekobrazek
obrazekobrazek
Kommandeur Adolf Galand 9./JG26 August 1940r. Francja. Adolf Galand przez niektórych uważany za najlepszego pilota myśliwskiego Niemiec w II Wojnie Światowej, mimo że uzyskał "tylko" 104 zastrzelenia. Był świetnym dowódcą. W 1941r. został mianowany generalnym inspektorem lotnictwa myśliwskiego Niemiec. Po konflikcie z Gooringiem odsunięty. W marcu 1945r. zorganizował elitarną jednostkę JV-44 wyposażoną w samoloty odrzutowe Messerschmitt 262. Jednostka służyła do zwalczania ciężkich bombowców alianckich.
Legendarny samolot, legendarnego pilota. W kolekcji musiał się znaleźć. Kłopotów z montażem nie było. Wszystko świetnie pasowało. Jedno z prostszych malowań Messerschmittów. Standardowe z początków bitwy o Anglię.
Udział w XVI Wystawie Modeli Plastikowych i kartonowych Strzyżów 2009 Udział w IV Wystawie modeli Redukcyjnych Krosno 2017

Specyfikacja samolotu:

Klasa samolotu: Myśliwiec.
Typ i silnik: Jednomiejscowy samolot myśliwski napędzany dwunastocylindrowym odwróconym silnikiem widlastym Daimler-Benz DB601Aa o mocy 676kW (1175 KM).
Prędkość maksymalna: 560 [km/h]
Pułap praktryczny: 10500 [m]
Zasięg: 660 [km]
Masa własna: 2125 [kg]
Wymiary: rozpiętość skrzydeł 9,87 m, długość 8,64 m, wysokość 2,50 m.
Uzbrojenie: Dwa działka 20 mm w krawędziach natarcia skrzydeł, dwa karabiny maszynowe 7,92 mm w przedniej górnej części kadłuba.

Zestaw: Tamya | Malowany pędzlem | Farby Pactra


Przejdź do strony:
1, 2, 3